Wednesday, February 16, 2005

Angel回歸

二月十五日 今天是星期二,是Angel回歸之日,但係是我地受苦之時,個名同個人淨咁遠。今日佢一返黎,又話叫我唔洗上counter住,主力做clerk既工作。又要重新學個晒d野,都唔知係唔係好事,依家我變左超級打雜,乜都關我事,乜都要負責,但係樣樣都未精。今日突然比Angel叫去頂counter,毫無心理準備,好似d賣藝不藝身既風塵女子,突然被迫去接客,非常緊張。但係我又好識揀客,揀d易接既客。但係避無好避,接左個麻煩客,問長問短,問d我唔清楚既野,問師傅,佢又烏sir sir,老點我,攪到要Angel出馬,然後係放工開會講,如果唔識,要問人,唔好老作,佢係話我定係我既師傅呢?又鬧我地唔夠quota,要寫份report比佢,放完假返黎,好耐未鬧過人,今日一次過發洩晒出黎,堅城從此多事啦

0 Comments:

Post a Comment

<< Home