Thursday, December 29, 2005

台北之旅(酒店篇)

十二月十六出發,大約兩個鐘到達中正機場,這邊對換台幣價比香港高,之後便乘坐飛狗,大約一粒鐘到達我們的第一個目的地,no. 1 大飯店。嘩!酒店背後龜裂既牆身,都知心知不妙,上到樓發現一層有好多房間,簡直就是籠屋式既酒店格局,但價錢係收四星級既價錢。入到房間,細到嚇屎人,設備又殘舊,廁所真係入左去連門都開唔到,入面仲要係密封果隻,無窗不見天日,位置又唔方便,要步行大約十五分鐘先到地鐵站。不過日夜都有免費音樂播放,係無得選擇下一定要聽,晨早聽人演奏激昂的二胡獨唱,凌晨又有悽怨的歌劇,我諗係呢度其中一樣既selling point,這間真係no. 1正既酒店。好彩最後一晚係北投溫泉之旅,我們入住水美酒店,環境一流,間房我想係no. 1 的兩三倍,淨係個廁所我想都係no.1 間房的size,設備齊全又整潔,又近地鐵站,仲有溫泉浸,真係perfect。可惜係最後一晚,真係水尾,好野要去到最後先有,真係有d唔捨得。希望下次可以去多一次。

2 Comments:

Blogger 李所當然 said...

你識睇中文?

7:02 PM

 
Anonymous Anonymous said...

有機會我都想去下...
但係我會跟圑去.因我未去過台灣.
有信心保證呀嘛....

9:33 PM

 

Post a Comment

<< Home