Wednesday, February 23, 2005

鬧爆你

做服務性行業,比人鬧係無可避免,今日有幸可以一試,真係刺激。
今日都唔知係好彩定係黑仔,個客開頭個樣都好善良,但係可能我處理既時間太長,加上佢既交易要比主任核實,所以需要一點時間,佢開始有點不耐煩,當所有步驟差不多完成既時候,交易可以完成之際,係入電腦既一刻,點知發現佢既戶口一年無活動過,根據情序,我要佢出時生份證及回答我一些簡單既問題,問題就係由咁依黎,佢終於發火啦,大大聲係度鬧我,問我識唔識做、做乜要攪咁多野、又叫我去再training,我只好當佢係度唱歌,無計,做呢行,預左。但係經理唔知係有事定係咁橋,我一比人鬧,佢就走左入房,唔知佢係唔係準備班馬,定係諗住幫我報警呢?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home