Thursday, October 27, 2005

電單車男

女朋友坐別人的電單車,十個男友,九個話no way,第十個會話作屎啦妳。電單車意外不是經常發生,但是一旦發生,多數都係非屎則重傷。巴士比你撞十次,你都最多係個車廂彈來彈去,電單車幾小心都好,比其他車撞一撞,被拋落車,隨時比周圍d車輾過,你話後果幾嚴重。無論電單車男幾小心同技術幾好,其他道路使用者不守規則,電單車男都可能會無辜受害。咁高危既交通公具,難道我會放心比小鵝坐嗎?我會放心將我生命中重要的小鵝交給電單車男嗎?No way,電單車男有否想過自己背負幾大的責任呢?她是我生命中不能缺少的鵝,萬一有乜閃失,電單車男去邊度搵隻鵝賠番比我呀!小鵝話坐電單車係小事,但係佢又知唔知道佢係我心中一點也不小,係幾有份量先得呢?愛錫自己等於愛妳身邊的人呀。

1 Comments:

Blogger 李所當然 said...

無呀,係太緊張小鵝,所以惡左d,下次唔會啦!

12:15 AM

 

Post a Comment

<< Home