Sunday, January 08, 2006

BIG MONKEY

係聖誕淨係睇過金剛,呢套集詩史式愛情、功夫、人獸戀、旅遊特輯同喜劇於一身,不過故事內容則比較牽強。首先講個導演唔知點解,未經老闆批准,一定要去個荒島拍戲,冒住比人拉既危險,只係為左攞個靚景,制作真係相當認真。之後到左個荒島,經歷死裏逃生,大家準備離開呢個島,班友仔為了救一個女主角,其實佢地同女主腳都唔係好熟,成班甘願再冒險入去救人,最後硬係救番個女主腳,但係就屎左十幾條友,套戲就係想講比你知,主腳同配腳既分別。之後有好多搞笑野,金仔一個打三隻恐龍,d功夫好利害,真係好似成龍作品咁。最後金仔唔小心比人用哥羅芳迷暈左,捉左去做show,但係成個島都係恐龍,捉隻動物園都有既猩猩,都唔捉已經絕左種既恐龍,可能貪金仔淨係鍾意食蕉。其實基本上套戲都幾精彩,係我無聊吹吹水,這套戲都可以值得一睇。

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

照你咁講..我都係等佢出左碟先睇啦!!!

8:43 PM

 
Blogger 今天我好嗎 said...

本來,我覺得呢套戲冇乜睇頭,但係睇完你寫嘅points,我就想去睇吓係咪真係咁搆野。

10:30 PM

 
Blogger 李所當然 said...

仲有好多野值得睇,淨係金仔既內心戲,都值回票價。

12:41 AM

 

Post a Comment

<< Home