Monday, April 17, 2006

前半生

男人要有幾條疤先型,但係我都有唔少,但係一d都唔覺型,成身傷痕累累,由頭都腳都有疤痕,呢d疤痕就紀錄了我由童年至今的無聊經歷,全部都係痛苦的。細細個都未識性就唔知比乜一野湯落個頭度,好彩細過,完全無回憶。之後扮超人整斷手;同人比劍,比人成把劍飛插,差d比人插盲,好好彩只係毀容、破相。哎,之後行山、踩單車,手同腳又多添一道bra,左手食指最慘,比人用枝蕭夾條bra後,十年後,比佢主人一野又湯多條,咁佢又多個brother。點解會咁坎坷!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

睇你都幾多戰績喎....
唔做四二六紅棍真係浪費左你呢一個人材呀..
唔似得我咁...成日都只係跌傷.
冇乜表面痕跡..分分鐘內傷十幾年都冇人知.
就算你出街同人有爭執.俾幾條疤痕人地睇.
實嚇到人賴尿都似...

9:01 PM

 
Blogger 今天我好嗎 said...

每個人都有身上心內的bar,而我都有,也在有意無意中制造着。我可以講的就只有-珍惜,珍惜自己,珍惜眼前人,珍惜身邊週圍的事物!

5:24 PM

 

Post a Comment

<< Home