Tuesday, January 17, 2006

朋友上電視

呢排其實都無乜點睇電視,但係突然間聽度套劇集一個角色個名好熟,原來係迷情家族裏面,林韋辰飾演的甘草茄喱啡,個名同我朋友一模一樣。正常一套戲,比你睇晒成套,你都未必知道主角叫乜名,何況係甘草茄喱啡,但係佢呢個角式好攪笑,好似好想突出佢個名,佢段對白好似宣誓一樣,我xxx乜野乜野,之後又有一班人鬧佢xxx你正一人渣,唔知係我個friend個名普通,定係佢得罪左個編劇,咁大整蠱。所以如果身邊有d係做編劇既朋友,千其唔好得罪佢,如果唔係,你個名就會為嗅萬年。至於我既friend叫乜名,咁你地自己去睇下啦,不過當你地睇到呢篇文既時候,林韋辰呢個角色好以已經屎左。而我既朋友現在身處大洋洲與袋鼠為伍,如果比佢睇到,實笑死佢。朋友,講咁你呀!

3 Comments:

Blogger 今天我好嗎 said...

我想有很多很久沒有聯絡的舊朋友同學,見到這個角色都會想起我。謝謝韋哥。

1:23 AM

 
Blogger 李所當然 said...

乜你都有睇咩,衛星直播。

10:06 PM

 
Blogger 今天我好嗎 said...

都想睇吓,聽吓D人喺電視到叫我個名,都可能以為自已做緊戲,不過好可惜冇得睇。我係嚮網上面揾嘅。

12:27 PM

 

Post a Comment

<< Home